FAQ

Mijn bestelling

Ik heb een beschadigd of verkeerd product ontvangen. Hoe kan dit worden opgelost?

Allereerst vervelend dat er iets is misgegaan met je bestelling. Neem even contact met ons op via mail: info@by-annemijn.nl en dan kijken we hoe we het verder gaan oplossen. 

 

Welke betaalmethodes zijn er?

Momenteel is iDeal de enige betaalmethode. 

 

Ik wil een cadeautje bestellen voor iemand. Kan dit worden ingepakt?

Bestellingen kunnen worden ingepakt. Geef dan even aan bij opmerkingen dat het een cadeautje is. 

 

 

De producten

Hoe blijven de sieraden van By Annemijn het langst mooi?

Door voorzichtig met de sieraden om te gaan, zorg je ervoor dat ze lang mooi blijven. Draag ze niet als je gaat sporten, slapen en douchen. Vermijd ook het contact met parfum, haarlak en andere verzorgingsproducten. Dit kan de sieraden aantasten. Bewaar de sieraden op een droge plek om ze mooi te houden!

 

Een bepaald product is uitverkocht, komt dit product nog terug  op voorraad?

Bijna alle producten komen terug op voorraad als de benodigde materialen er weer zijn! Heb je een vraag over of een product of wil je het alvast pre-orderen? Contact ons dan even via de mail of via Instagram DM.

 

Ik wil graag een product bestellen die op je Instagram staat, maar die niet op de website staat. Kan ik dit alsnog bestellen?

Vaak gaat het dan om oudere producten. Als je een product ziet wat je graag zou willen bestellen, neem even contact met ons op. Dan gaan wij kijken of het alsnog gemaakt kan worden voor je. 

Verzenden en retourneren

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden tussen binnen 1-3 werkdagen (na t/m vr) verzonden.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Op dit moment is het helaas niet mogelijk om een product te retourneren dat je van ons hebt ontvangen. 

 

Voor meer info, zie Retourneren.